MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Trevlig Helg!

Kategori: Allmänt

 
 
Ha en underbar helg, vi ska ha städdag på landet och möte. Jag städar huset och går inte på
något möte det får maken fixa.
 
Den här helgen är nog sommarvattnet på vilket är så skönt. Skönt att slippa hämta vatten i brunnshuset.
 
Här hemma ska lite Uppsala folk husera så vi får inte plats. Hoppas dom vattnar mina blommor.
 
 
 
Snart ska dom i jorden.
 
 
 
Min nya odlingslåda från Bauhaus, så snygg och bra. Finns i många fina färger. Jag har planterat gröna
ärtor till höger som jag nu kan klippa och ha i sallad. Till vänster blir det Blodamarant, blad som är fina
och goda, en nyhet som jag aldrig sett tidigar.
 
Ha en skön helg mina fina vänner och tack för kommentarer, alltid kul att få.
 
Kramar Ann
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: