MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Fredag!

Kategori: Allmänt

 
 
Fredag igen, inte klokt vad tiden går snabbt. I nästa vecka kommer alla tillbaka på mitt jobb, kul. Vi har just nu lite oljud på min arbetsplats, man borrar bort balkonger i huset och vi borrar i tänderna. Som tur är börjar dom klockan 16.00 så vi kan gå hem då.
 
Ser Ni vilka fina armband min lilla man gjort, älskar mitt. Det är två meter lina som man kan rycka upp och ha om man kommer i nöd. Kanske fiska med om man hamnar i sjönöd....
 
Man kan köpa likadana i äventyrsbutiker eller beställa på nätet och göra själv.
 
Visst är vi lite pyssliga jag och maken, ha ha.
 
 
 
 
 
Jag var på Brisak när vi var på Värmdö. Där finns massor av kul och BILLIGA prylar. Jag köpte dessa små
kylblock som man kan ha iväskan till lilla smörgåsen eller matlådan. Kolla deras hemsida HÄR.
Just nu har dom REA på utemöbler och det var otroligt stort sortiment.
 
 
 
Ha en underbar helg och stor kram Ann
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: