MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Konsert för barn!

Kategori: Allmänt

 
 
Den här konserten för barn och vuxna verkar riktigt kul. Synd att Andrea är 24 år annars hade vi gått. Vi gick på många teaterföreställningar och konserter när hon var liten.
 
Eftersom mina dagar innehåller tänder så skulle den här med Karius och Baktus varit sååå kul.
 
Jag ska se om jag hittar några blåbär i vår skog. Erik ska jobba och sedan vara med mig, jag får bestämma vad vi ska göra......
 
Ikväll blir det grilla kött och grönsaker till middag.
 
 
 
 
Ha en fin lördag, solen kommer efter lunch, kramar Ann

Kommentarer

  • Ursula säger:

    Hej Ann! Är så glad över alla dina tips, hade säkert missat denna om du inte påmint. Kram till dig!

    Svar: Vad kul, jag skulle gärna gått själv, älskar barnteater. Stor kram Ann
    Ann

    2013-08-21 | 22:15:56

Kommentera inlägget här: