MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Korv!

Kategori: Allmänt

 
 
Korvälskare som jag är så måste jag testa alla nyheter. Den senaste var Möllers Spanska grillbricka.
Den var ok men jag kommer inte att köpa den igen, den var lite fet och uppförde sig som billig korv.
 
Den var kryddstark nästan för mycket i min smak, jag vill inta att det bränner på tungan.
 
De små korvarna från Lithell är bäst i test fortfarande, enligt mig och Erik.
 
Vi grillade halloumi, halva nektariner, majs och paprika. Vi hade min egna ketchup till.
 
Ni är väl försiktiga när Ni grillar, spola vatten under grillen ifall något kol sprätter iväg. Det är supertorrt så det kan lätt börja brinna.
 
 
 
 
 
 
 
Vilket åskoväder det var i går kväll, fy vad rädd jag var. Det mullrade så huset skakade.
 
Kramar Ann
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: