MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Pizza!

Kategori: Allmänt

 
 
 
Dessa pizzabottnar har jag tipsat om tidigare, säkert några år sedan. Men vad tiden går fort när man har kul liv, det har jag. 
 
Jag köpte mina bottnar på Ica Maxi men dom finns även i andra affärer.
 
Jag penslade på tomatpuré och sedan fyllde jag med salami, mozzarella, riven ost, och ruccola.
 
Det är två pizzabottnar i en förpackning, så bra att ha hemma och ta till.
 
Hoppas Ni har det bra, kanske semester eller börjat jobba. Idag ska min älskade slavdrivare dotter träna mig på SATS. Jag har ont i ett knä men hon förklarade att jag kan träna armar o mage fan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ett stort fat med massor av pizzabitar, god öl eller vin till, mums.
 
Ha en bra dag och kramar Ann
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: