MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Medaljutlämning!

Kategori: Allmänt

 
 
Vilken underbar fest det var på Stadshuset, allt var det bästa.
 
Det var otroligt påkostat med mat, dryck och underhållning. Det kändes nästan som att vara på en nobelfest, en fest i min smak.
 
När vi kom så fick vi ett glas moussserande och musikunderhållning. Naturligvis var nästan alla 50+ med tanke på att man skulle ha arbetat i 30 år. Många stiliga män och kvinnor uppklädda och på gott humör.
 
Maten serverades i Gyllene Salen som är nog den vackraste sal som finns. Vi dansade även där. precis som på Nobelfesten.
 
Nu kommer en bildkavalkad så Ni kan få se vilken fin kväll vi bjöds på.
 
 
En MQ klänning, MQ sjal, Mulberry väska, skor ärvda av min mormor så fina och sköna.
 
 
Visst poserar jag vant!
 
 
Erik tog skor på sig när vi gick ha ha.
 
 
Älskar dessa glas, vill ha!
 
 
Hela mitt namn och rätt stavat, tack!
 
 
Även vinerna var sååå goda.
 
 
 
Här kommer efterrätten så tjusigt!
 
 
 
 
 
 
 
Till sist den fina medaljen.
 
 
Ha en underbar lördag, kramar Ann
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Korre säger:

    Vilken fest! Kul att det blev så lyckat.

    Svar: Det var så otroligt kul, precis som jag hoppades. Jag skötte mig och blev inte utkastad, ha ha puss Ann
    Ann

    2013-12-07 | 09:38:01
  • Jacki säger:

    Åh va nice! Ni är jättefina puss <3

    Svar: Tack sötnos, Ann
    Ann

    2013-12-07 | 09:49:04

Kommentera inlägget här: