MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Stevia!

Kategori: Allmänt

 
 
Vad är det för vinter som kommit, jag blir galen.
 
Idag ska jag gå en promenad efter allt städande och fixande här hemma. Först en ljuvlig kopp kaffe
med nymalda kaffebönor, det bästa just nu.
 
Jag och Andrea har testat Stevia, sockret men inte blir tjock av, kan det vara bättre.
Smaken är helt ok nästan som vanlig socker svårt att känna skillnad.
 
Det är rätt dyrt men vi använder inte så mycket socker så priset är ok. Nu kommer jag byta ut
vanligt socker mot Stevia.
 
Jag måste han socker i cappuccino och espresso, så det blir bra för min kropp med Stevia.
 
 
Det bästa med Stevia är ett naturligt sötningsmedel och kommer från en växt, inga kemikalier.
 
Ha en bra dag, kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: