MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Förkylningsdrink!

Kategori: Allmänt

 
 
Jag har försökt bli frisk genom att dricka en nyttig drink, recept från Femina.
 
Drinken är jättgod och man känner sig lite piggare och gladare, testa.
 
Ett knep till som jag provat är att köpa några nya kläder, det fungerade väldigt bra. Det blev
en röd finkofta med stenar, en beige kofta med flätor och en vardagströja modell tunnare.
 
Japp, jag är riktigt glad och snuvan känns bättre!
 
4-5 pressade apelsiner
1 färsk rödbeta
ca 1 tsk ingefära
 
Pressa apelsinerna.
Mixa sedan apelsinsaft, skalad rödbeta och en bit ingefära.
 
Klart!
 
 
 
 
 
 
Jag gjorde en full kanna och har i kylen, smakar ljuvligt.
 
I morgon åter till jobbet pigg och glad, kramar Ann

Kommentarer

  • Anna säger:

    Tack kära vän för de fina pigga-upp-tipsen!!
    Vitaminkicksdrycken verkar kanon och shopping är ju en säker stämningshöjare. Koftorna verkar jättefina. Själv piggar jag just nu upp mig med kaffe, många tända ljus, egenhändigt nybakad mjuk kanelkaka med mandlar samt vit-rosa skumtomtar; gillar smaken, konsistensen, färgerna och doften.

    Stor kram från Anna

    Svar: Tack själv. Stor kram
    Ann

    2013-01-02 | 16:33:37

Kommentera inlägget här: