MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Må bra!

Kategori: Allmänt

 
 
Vad mår man bättre av än masssor av plättar, glass och blåbärssylt. Jag skull nog kunna äta
det varje dag om jag kunde.
 
Tänk att plättar är så mycket godare än pannkakor, storleken är så mysig.
 
Min förkylninga har börjat ge upp, efter att jag fått vila nu i helgen. Visst har jag jobbat men det
det är jobiiigt att inte var riktigt bra. Då önskar man att man kunde vara hemma och bara få vila.
 
Jag gissar att denna vecka börjar väl dom flesta att arbeta igen, en riktigt skön lång ledighet för
många.
 
Idag ska vi mata änderna för jag har massor av gammalt bröd som jag sparat.
 
 
 
 
 
Det här skulle jag gå på om Andrea varit en liten "plutta", hur kul som helst.
Kul även för vuxna och säkert väldigt fin musik.
 
Gå med Era små eller låna någon lite.
 
 
 
Stor bamseklram, Ann

Kommentarer

  • Ursula säger:

    Perfekt! Jag missar alltid såna här annonser. Tur att du håller koll :-)
    Kram från oss

    Svar: Tack. Stor kram till Dig o lille mannen och alla gossedjur <3
    Ann

    2013-01-07 | 19:51:38

Kommentera inlägget här: