MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Piroger!

Kategori: Allmänt

 
 
Den här sommaren är ju vädreta helt ok mot förra. Jag är riktigt nöjd så här långt, lite varannan dag passar mig. Det märks på mina blommor att det är mer sol än förra året, dom är mycket större och blommarr.
 
Jag har fått en ny favorit i frysen, som pasar både som förrätt, tilltugg, fika mm.
Fick tips av Gullan på jobbet, Lidls frysta små smördegspiroger. Dom fìnns i två smaker spenat och fetaost eller bara fetaost, Min favorit är den med bara ost. Man lägger dom frysta på en plåt 20 minuter i ugnen och låt svalna minst 10 minuter, goda även helt kalla och sååå frasiga.
 
 
 
 
Visst är dom fina även priset var det ca 35 kronor för 1 kg.
 
Ha det bra mina vänner och kramar Ann
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: