MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Sommar!

Kategori: Allmänt

 
 
Det har blivit två paddlingsturer för oss, långa, vackra och energikrävande.
 
Jag älskar att fixa matsäck och ha en massa gott. Något som känns extra sommar är spansk gazpacho som finns att köpa färdig på tetra.
Jag brukar göra egen men det är lite meckigt och den här är så bra.
 
Den är gjord på mixade grönsaker och ska drickas iskall. Jag glömde muggar så det blev att halsa ha ha.
 
 
 
Här har vi lagt till i fiskeboda i Hjälmaren, stor fin sandstrand och camping med minigolf, gatukök mm.
 
 
Lite fixande innan sjösättning. Den här helgen har jag snott Eriks paddeel som är såååå mycket lättare och bättre än min. Nu har jag faktiskt köpt en ny på nätet som kommer i nästa vecka, ännu bättre än Eriks ha ha.
 
Jag har köpt en ny badväska på ICA MAXI som var så fin och billig 99 kronor. Den fanns i rosa färger också men jag tog dessa hen färger.
 
 
 
Plastad inuti och ett bra fack.
 
Ha det bra, kramar Ann
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: