MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Suga upp äggula!

Kategori: Allmänt

 
 
Andrea har lärt mig något såååå kul som Ni måste testa. Hur man suger upp en äggula med en
petflaska och äggvitan blir kvar i skålen.
 
Det var superlätt och kul, mitt barnasinne kommer till sin rätt. Snälla Ni som har barn låt dom
få testa.
 
Man trycker på flaskan lite och sätter den på äggulan och släpper trycket, visps så är gulan i
flaskan.
 
 
 
 
 
 
 
Tänk vad man har mycket kvar att lära sig fast man är 53 år....
 
Spänn på Er skidorna och ut i snön, själv tar jag bilen.
 
Kramar Ann

Kommentarer

  • Ursula säger:

    Ha ha, det här måste jag prova! Får väl göra maränger eller nåt så att jag har en anledning :-)

    Kram

    Svar: Ni kommer skratta för det var sååååå kul, kramar Ann
    Ann

    2013-03-25 | 23:30:22

Kommentera inlägget här: