MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Födelsedag!

Kategori: Allmänt

 
 
Det här är en riktig festvecka, idag fyller jag nämligen 54 år. Jag älskar att ha födelsedag så kul med alla telefonsamtal och facebook grattis.
 
Min familj har sjungit och gjort frukost till mig. Ikväll ska vi ut
 
och äta med mina föräldrar så det blir inte matmorsanns mat hon får vila. Jag ska ta bilder och visa Er.
 
Gårdagens mat ska Ni få se. Jag fick i present igår såååå god hummerpaté, drakfruk och buffelmozzarella som vi åt. Det var fantastiskt gott och ett glas Champagne, jag borde dricka det oftare. Det finns inget man blir så lycklig av som Skumpa, är det smaken eller kanske alkoholen som gör sitt....
 
Jag hade svensk Kalixlöjrom i frysen, snacka om att vi frossade.
 
Man får leta efter en vackrare frukt än drakfrukten, vilka färger.
 
 
 
 
 
 
 
Så här borde alla tisdagar vara men nästa vecka blir det nog raggmunk....
 
Ha en bra dag, jag tänker ha det underbart, kramar Ann

Kommentarer

  • Annika Hagman säger:

    Ja, må hon leva....
    Ja må hon leva....
    Hipp, Hipp, Hurra!!!!
    Hoppas att du får en fin födelsedag, du är väl ledig idag.
    Grattis kramar!
    Annika och Jeanette

    Svar: Tack snälla tjejer, visst är jag ledig ibland har man tur. Har ätit hela dagen, tryckt i mig glass mm bilder kommer ha ha. Stor kram Ann
    Ann

    2013-05-22 | 09:12:14
  • Monica Leijon säger:

    Grattis min gamla jobbarkompis.
    saknar dig och hoppas att du har det bra.
    kram kram

    Svar: Tack söta Monica, tänk jag pratade om Dig i går på jobbet. Jag sa att jag saknar Dig och pussade lite på bröllopskortet ha ha. Hoppas allt är bra med Er och lilla sötnosen. Stor kram
    Ann

    2013-05-22 | 17:38:34
  • Monica Leijon säger:

    Letade efter dig på Facebook men kunde inte hitta dig
    Saknar dig med.

    Svar: Jag hittade Dig bums, kolla får Du se, kramis.
    Ann

    2013-05-23 | 17:09:24

Kommentera inlägget här: