MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

London!

Kategori: Allmänt

 
 
Vi har varit i London i fem dagar och firat vårat silverbröllop, 25 år som gifta. Vi har haft det så härligt
och roligt. Vi har sett massor och naturligtvis ätit alldeles för mycket.
 
Jag ska visa Er massor av bilder på mat och utflykter.
 
London får man aldrig nog av, så härlig stad med både puls, lugn och ro. Alla fina parker med vatten,
blommor och träd.
 
Jag har shoppat och priserna är faktiskt bra, Body Shop är mycket billigare och självklart Primark.
Åka taxi är jättebilligt och så enkelt, det finns lediga bilar överallt och snabbt tar dom sig fram.
 
Vi bodde i en liten studio så vi åt egen frukost, jag blev tvungen att handla massor av gott på
Marks & Spencer, vilken tur. Det finns så mycket gott där och i små förpackningar tex bär och frukt.
Vi har mycket att lära här i Sverige av deras sortiment och priser.
 
 
Min nyttiga frukost.
 
 
Massor av färdiguppskuren frukt och bär, 2 stora lådor ca 30 kronor.
 
 
Massor av goda dofter så nu ska jag äntligen bli ren.
 
 
Kramar Ann
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: