MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Silverbröllop!

Kategori: Allmänt

 
 
Idag har Erik och jag varit gifta i 25 år. Tänk vad tiden har gått fort och det känns så härligt att vi fortfarande
har kul och älskar varandra.
 
Vi firade i London men kanske blir det något extra i kväll till middagen.
Vi gifte oss i Kungsholmens Kyrka och hade en middag med dans på Läkaresällskapet.
 
Vi har haft många roliga år och kommer att fortsätta att ha det.
 
Jag har ingen scanner men jag fotade en bild på oss, så unga och oskyldiga vi ser ut, ha ha.
 
 
 
Ha en bra dag för det ska vi ha, kramar Ann
 

Kommentarer

  • Annika Hagman säger:

    Stort GRATTIS!!!, vad söta ni var/är. Hoppas att ni får en riktigt mysig kväll. Snygg layout på nya bloggen.

    Kram " syster" Annika

    Svar: Tack, vad härligt att få vara ung och oskyldig, nu är det tvärtom ha ha. Kul att Du gillar ny bloggen. Stor kramis Ann
    Ann

    2013-05-21 | 08:54:50
  • Ullis säger:

    Grattis!!! :) Hoppas ni får en trevlig kväll!

    Svar: Tack söta, kvällen blev kanon massor av gott och fint sällskap av Andrea. Kramar Ann
    Ann

    2013-05-21 | 14:50:30
  • Jackie säger:

    Grattis :)) puss

    Svar: Tack och kram <3
    Ann

    2013-05-21 | 17:49:06
    Bloggadress: http://www.jackieph.blogg.se
  • birgitta säger:

    Åh så söta ni är. Jag kommer ihåg att jag knappt kunde titta på dig för då skulle jag börja gråta..haha Jag tyckte du var så vacker.

    2013-05-24 | 22:22:27

Kommentera inlägget här: