MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Köttfärspanna med halloumiost!

Kategori: Allmänt

 
 
Jag är så jäkla sugen på godis men det blir inget, snyft. Nu är det en sund och nyttig vecka men trist.
Den här rätten var verkligen jätte god och som Ni ser buslätt att laga.
 
Har man barn så kan man ha pasta och ketchup till.

Igår städade jag, lagade massor av mat, tvättade och strök kläder, promenad och lite shopping.
Jag hann även ha en mysstund med kaffe och tidning. Jag gillar att titta på Nyhetsmorgon, lite tips och nyheter.
 
När jag pysslar i köket är det radion med helst Lotta Brome, vilken tjej så otroligt kul och bra, älskar henne.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Visst ser det gott ut. Receptet är till 4 personer så vi fick varsin matlåda till dagen efter.
 
Höstkramar Ann
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: