MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

En bra fredag!

Kategori: Allmänt



Fredagens middag blev färska räkor i mängder, Hellmans majonäs, rostat bröd, ostar och grönt.
Räkorna kostade 99 kronor kg på Ica Esplanad förra veckan, så jäkla billigt.

Till efterätt blev sååå fina hallon från Östermalmstorg, sommarsmaker.

Fredagens kväll blev så fin, solen värmde och det doftade så gott. Tänk att det inte finns en enda geting i år, men det är kanske inte så bra för naturen. 

Jag har planterat ljung i min zinklåda, det blev riktigt fint. Jag var på blomsterlandet och köpte 3 stor fina
för 100 kronor. Jag tycker om blomsterlandet, bra växter, duktig personal och bra priser. Man har inte lust att betala för mycket för blommor. Blomsterlandet finns lite överallt, jag var i Bromma fd Grubbs.







Fin höstlåda som blir vattnad av regnet den här veckan.

Ha det bra och kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: