MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Livet är en schlager!

Kategori: Allmänt




Igår hade vi julfest med mitt jobb, middag och teater.
Vi fick äta middag på Cirkus och se Livet är en schlager även den på Cirkus.

Maten var verkligen jättegod, teatermeny, förrätt och varmrätt.

Jag valde gös med tillbehör, såsen var underbar.
Jag hittade inte ett fel, kanske meeeer sås.

Jag drack alkoholfritt, jag gör ofta det. Dom hade goda viner både med bubblor och utan. Så trevligt att man inte endast har Loka med eller utan citron.
Ska man ha patient klockan 08.00 dagen efter gäller det att vara pigg.

Teaterföreställningen var faktiskt lite trist i första akten men den andra aktern var bättre. Kanske lite för lång föreställning, man hade kunnat tagit bort lite. Sången av Peter Jöback och Helen Sjöholm var otrolig, man ryser.

Några rader framför oss satt faktisk Jonas Gardell med sin Mark och såg hela föreställningen. Undrar hur många gånger dom sett den?




Förätt, skagen på smördeg och picklade grönsaker.



Gösen.




Mark o Jonas ❤️

Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: