MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Cajsa Warg!

Kategori: Allmänt

 
 
 
Vilken otroligt trevlig och rolig kväll vi hade på Cajsa Warg. Vi firade vår kirurg som fyllt 65 år så han hade valt menyn.
 
När vi kom fick vi en drink och tilltugg som var helt i min smak, korvar och chips.
All dryck med alkohol får man själv ta med sig.
 
Vi delades in i tre grupper och fick recept att följa. Om det fattades något fick vi gå upp till affären och hämta, så kul idé. Min grupp lagade köttet vilket var vildsvin. Jag har så dålig erfarenhet av det köttet men efter igår så har jag bara bra. Det blev så gott och det tycke vi alla, vi var nämligen fler som inte tyckte om det före denna kväll.
 
Förrätt var jordärtskocksoppa som var underbar. Man hade champagne vinäger i, den vinägern ska jag köpa vilken smakförhöjare.
 
Efterrätt var en semifreddo, galet sött.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Är Ni ett gäng, testa och meny väljer man själv, se HÄR!
 
Varma helgkramar Ann
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Jacki säger:

    Mums va gott det ser ut :) <3

    Svar: Yes, och såååå kul, kramis Ann
    Ann

    2014-02-28 | 22:04:26

Kommentera inlägget här: