MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Böcker o Allsång!

Kategori: Allmänt

 
 
I går var det ju allsång på skansen som är ett av mina favoritprogram. Självklart tittade jag och sjöng med i alla låtar, Petra Marklund skötte sig bra. Man märkte av hennes premiärnerver men det är väl helt ok, vem skulle inte känna av dom. Hon sjunger otroligt bra och är så söt, det här blir bra sommar.
 
Som Ni ser har jag köpt Bugg, jag har tuggat i mig ett och gjort bubblor. Det smakade faktiskt inte riktigt som på förr och det var inget mjöl på.
 
Lite boktips från Julita Gård, jag är lite sugen på Smörboken. boken om Julita Gård fick jag av Erik och den är så kul med jättefina bilder.
 
Idag blir det en dag med Andrea och shopping inför hennes 25-års dag. Tänk att min lilla prinsessa är så gammal redan, tiden rinner iväg.
 

Nu ska jag städa, fru Ajax ska fara runt i lägenheten.
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha en bra dag trots kylan, kramar Ann
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: