MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Jacka!

Kategori: Allmänt

 
 
Jag älskar alla dessa underbara små tunna dunjackor som finns i varenda affär, jag har faktiskt lite mani på dom.
Jag kämpar för att att inte shoppa men idag så blev det en till.
 
Min mamma var med och tycket absolut att jag var värd en till, mammor har alltid rätt!
 
Det blev en liten vit söt sak som kommer att bli så fin i sommar till klänning, så söta detaljer.
Den är inköpt på KappAhl, den fanns i blått och rosa också. Rosa var underbar med jag har mer glädje av en vit men jag vet den kommer att bli skitig. Mamma lovade att tvätta den, tack.
 
 
Försökte ta kort själv, kolla in vad söt den är, storlek S har jag, 699 kronor men idag 399 kronor, vilket fynd.
 
 
 
 
Because I´m worth it!!!!!
 
Kramar Ann
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: