MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Zetas trädgård!

Kategori: Allmänt



Nu är det julmarknader lite överallt. I morgon har Zetas trädgård premiär för sin. Jag tjuvstartade och var där i dag o köpte deras pepparkaksdeg.

I vår familj finns inget gammal familjerecept som är hundra år. Mamma köpte alltid Skogaholms deg, den var inte speciellt god.

Jag själv köper också deg men från lite kul ställen, i år Zetas.
Det blev en extra deg till Josefine som är kvinnan bakom denna blogg. Josse o Andrea hjälpte mig och gav mig självförtroende att skriva.










Fint degpaket.

Erik o jag har varit lediga tillsammans o njutit av dagen.

Kramar Ann

Kommentarer

  • Korre säger:

    Gulligaste du! Och bästa bloggen! <3

    Svar: Tack Korre, lycka till med baket. Vi får skicka bilder på våra kakor. Kram ❤️
    Ann

    2014-11-22 | 11:28:13

Kommentera inlägget här: