MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Söder!

Kategori: Allmänt



I lördags var jag och Erik en promenad på söder, Hornstull, Mariatorget och city.

Självklart blev det lunchstopp och på Taylors and Jones, med hemgjord korv. Jag älskar deras tillbehör och korvarna.

Jag åt lammkorv med chevre och rödbetor. Erik åt nötkorv med coleslow, curry och saltgurka.

Jag träffade även på Johanna Westman som lagade efterrätter i en barnbokhandel vid Mariatorget. Vilken urgulliga tjej, talade en stund med henne.

Vilket bra väder att sova i, regn och kyla. Jag älskar att höra smatter på fönsterbrädorna när jag ska sova.

Mitt favoritprogram Så mycket bättre har ju börjat, bra som vanlig.
Som Ni märker är fru Forssell på topphumör, bra helg.









Jättegod smakrik lättöl, Ni måste testa.





Söta Johanna❤️

Ha en bra måndag, kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: