MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Chili!

Kategori: Allmänt




Ni har väl hört om den nya studien som visar att chili är så bra att äta. Chili är bra mot cancer, hjärta o kärlsjukdomar mm.
Man förlänger livet om man äter chili.

Jag tycker det är en god krydda men kanske lite stark ibland.
Jag har köpt några röda som det stod mild på, hoppas det stämmer .

Om Ni inte testat den här såsen så gör det, lite stark men inte för mycket, så otroligt god och nu även nyttig.



Dålig bild men Ni ser nog iallafall.

Just nu har vi målare som renoverar vår hall, så kul att få fint.
Jäklar vad stökigt och skitigt det blir, jag som hatar det.

Vi ska ha en urfin Josef Frank tapet med blommor, glad tapet.

Nu ska jag ta en dusch, om det hjälper.

Kramar mina vänner, Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: