MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Sallad!

Kategori: Allmänt




Nu är det dags för en härligt somrig Grekisk sallad hos oss. Nu struntar jag i att det inte är 25 grader varmt.

Hur gott är det inte med sallad, ett glas vin till piffar upp, gärna alkoholfritt.

Min sallad innehållet:

Sallad
Tomater
Gurka
Rödlök
Fetaost
Oliver
Oregano på ostbitarns
Olja och vinäger

Serveras med gott bröd och vattenmelon till efterrätt.

Idag är jag ledig och njuter av städning, shopping (mat), mamma och ikväll min bästa o sötaste Andrea. Vi ska ut och äta en god middag med tjejsnack, Erik är så glad att slippa höra oss ha ha.


Ha en bra dag mina fina vänner, kram Ann

Kommentarer

  • Korre säger:

    Mysig dag! Glad midsommar matis💕

    Svar: Tack min lilla Korre, ha det underbart Du också ❤️❤️❤️🌸🌸🌸🌸🌸
    Ann

    2015-06-18 | 11:31:12

Kommentera inlägget här: