MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Helg!

Kategori: Allmänt




Vi har haft en fin helg med både pyssel, promenader god mat, bak och släkt.

Vi tände ljus för Paris på vår balkong, såklart.

Vi besökte Mall of Scandinavia, nya gallerian i Solna. Den var jättestor och riktigt fin, massor med bra matställen. En hel del nya affärer jag aldrig sett.

Vi gick runt hela men köpte inget, väldigt bra rabatter.
Jag kommer gärna åka dit och shoppa och även äta mat.

En affär jag gillade var KappAhls nya Hamton Republic, lite som Lexington men betydligt billigare. Det fanns även inredning, härlig affär.
Dom hade över urfina barnkläder.

Min chokladfavorit hade en affär Lindt, måste dit och shoppa till jul.
Alla praliner i lösvikt, mums.











En ny affär för mig, bra priser typ H&M och lite kul design.


Ha en bra start på veckan, Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: