MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Zucchinisallad!

Kategori: Allmänt





Onsdag igen och jag är ledig, trallalalla. Älskar att få städa, handla, laga mat o fixa en hel dag.

Idag ska jag baka knäckebröd, mitt fröknäcke. 
Kanske hinner jag med en promenad med fint sällskap, mamma.

Måste tipsa Er om en supergod sallad som dom gjorde på Godkväll.
Jag bytte ut rostade nötter mot rostade solroskärnor.

Skiva zucchinin i tunna skivor 1/2 cm
Stek i smör så dom blir mjuka

Lägg på ett fat, lägg på ruccolasallad, fetaost
Ringla honung och balsamico på
Sist solroskärnor

Så smakrik och god med lite varm sallad, även god kall.




En bit bröd till eller tillbehör till en köttbit.

Ha en bra dag, kramis Ann

Kommentarer

  • corneliaeriksson.blogg.se säger:

    Men så mumsigt!

    Svar: Eller hur, Du måste test, mums😘
    Ann

    2015-09-16 | 07:58:38
    Bloggadress: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: