MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Landet!

Kategori: Allmänt




Förra helgen var vi på landet och pysslade. Jag och min söta granne 4 år fixade tält över pallkragarna, tji fick Ni alla rådjur o harar.

Älskar mina fina grannar och alla barn som hälsar på oss.
Finns inget finare än barn.

Minns när jag som barn hälsade på våra grannar hemma och på landet. Det betydde så jättemycket för mig, prata skratta med andra vuxna.

Nu är sommarvattnet på, det fungerade överallt i huset, så skönt.

Jag skurade o fejade som Ni förstår. Älskar vatten som kommer ur kranen.

Lite vin i solen, så otroligt härligt syndfullt mitt på dagen. Älskar att leka utomlands på landet.









Varannan vatten som Ni ser, kramis Ann

Kommentarer

  • Matilda Berlin säger:

    Men åhh så härligt det ser ut!

    Svar: Tack, finns inget mysigare än våren med sol. Kram Ann
    Ann

    2016-04-14 | 21:26:52
    Bloggadress: http://matildaberlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: