MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Gott Nytt År!

Kategori: Allmänt

 
 
 
Nu vill Jag önska Er ett riktigt Gott Nytt År och tack för att Ni läser min blogg.
 
Jag uppdaterar inte varje dag som Ni märker, det tar tid att blogga. Hoppas Ni uskattar mina recept och kanske lagar dom. Jag har nu en härlig receptbank som jag faktiskt söker i själv, bra att man är lite glömsk ha ha.
 
Jag lagar väldigt mycket och olika rätter så det är svårt att minnas alla recept.
 
Vi ska fira vårt nya år med god mat och dryck i lugn och ro. vi har köpt god oxfilee på Matpiraten i Katrineholm som har fantastiskt gott och närproducerat kött. Vi åkte speciellt dit när vi var på landet, tur att dom vakumföpackar.
 
 
 
Långpromenad, ha ha
 
 
Storm på Hjälmaren men soligt i tisdags.
 
Nyårskramar Ann
 
 
 
 

Kommentarer

  • annika säger:

    God fortsättning!!!!! Blir sååå avundsjuk, vill oxå vara på landet !! Har jobbat idag, jour!!!!! 2 pat. på 6 timmar, inte kul. Packat tork till förbannelse. Hoppas att 2017 blir ett superbra år för oss o våra familjer. Tack för alla bra recept under 2016. Kram " syster" Annika

    Svar: Tack Gullis , visst måste det bli ett bra år. Packa tork är verkligen trist efter hundra påsar ha ha. Vi jobbar igen Lasse o jag, övriga har ledigt. Kram Ann
    Ann

    2017-01-01 | 16:36:33

Kommentera inlägget här: