MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

MOS!

Kategori: Allmänt

 
 
 
 
Igår var jag och lilla söta Doris i Mall Of Skandinavia och shoppade loss. Gallerior är inte det jag gillar bäst men det gör Doris. Jag förstår henne, lätt att gå och allt under ett tak, härligt för äldre och barnfamiljer.
 
Vi hittade en hel del julklappar och lite till oss själva. Min vaforitbutik är Lindt Choklad, så underbar med bara det bästa. Priser och erbjudanden just nu gör att man gärna handlar.
 
Vi åt lunch på Vigårda, så bra hamburgare, bra råvaror och bra pris. Mamma har aldrig ätit godare hamburgare. Vi tog sötpotatis som tillbehör, man blir så mätt, vi rullade ut......
 
Vigårda finns även i Mood gallerian, jag gillar bättre MOS, mysigare och inte så rörigt.
 
 
 
 
Julpyntat.
 
 
 
Detta betalade jag ca 100 kronor för, bra pris för så bra råvaror och gott.
 
 
 
 
Här trycker lilla Doris i sig jätteburgaren, ha ha.
 
 
 
 
En liten pralin köpte jag, ha ha. Familjen blev chockad, men inte jag.
 
Ha en fin dag, kramis Ann
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: