MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Göteborg!

Kategori: Allmänt




Som jag skrev igår, denna vecka blir det Göteborg.

Vi var och åt middag på ett så mysigt, trendigt och härligt ställe som heter Ölrepubliken. Det ligger centralt Kronhusgatan 2B, serverar både lunch och middag, bra priser och mängder med ölsorter.

Vi åt en charkbricka till förrätt, så god.
Jag åt musslor som var de bästa jag ätit, jag har testat många krogar. Även deras pommes var galet frasig och god.

Erik åt en tartar med massor av tillbehör som friterade kapris, det tänker jag göra.

Dom rekommenderar vad för öl eller cider som passar Din mat. Jag drack en torr äppelcider, mums.

Rekommenderar verkligen detta ställe, beställ bord i tid eller gå dit och chansa som vi.










En lagom stor nalle, kramis Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: