MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Lasagneplattor !

Kategori: Allmänt



Jag har testat lasagneplattor gjorda på gröna linser, ekologiska. 
Det blev så gott, mycket godare än vanlig pasta.

Verkligen bra att det finns för oss som försöker hålla kroppen och knoppen i trim. 

Jag gjorde precis som jag brukar göra en lasagne. God köttfärssås med goda kryddor och vi sås med lite ost i.

Varva och in i ugnen 200 grader i ca 45 minuter, KANON.

Jag gjorde en stor form och frös in lite lunchlådor.
Maken gav högsta betyg, han talar alltid sanning, inget fjäsk där inte. Jag vill veta om jag ska laga maten igen.

















Glad påskvecka, Ann

Kommentarer

  • Korre säger:

    Åh, måste testa! Var hittade du dessa godingar?

    Svar: Hej, ICA Pampas och Esplanad. Finns säkert på fler ICA. Andrea ska testa, jag har köpt till henne. Hittar Du inga säg till så fixar jag 😘😘😘😍 Glad Påsk 🐣🐣
    Ann

    2016-03-21 | 20:56:53

Kommentera inlägget här: