MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Födelsedag!

Kategori: Allmänt



Idag är det min födelsedag, jag älskar denna dag. Jag firar fullt ut varje år, mat och godsaker hela dagen.

Idag blev det en underbar lunch hos Rappne, som lilla maken bjöd på. Jag fick även massor av växter, så härligt.

Till middag blev det en ny krog i Sundbyberg, Piatti. Den finns även på Nybrogatan i Stockolm. Maten och trivseln var verkligen bra, så god mat. Vi var alla så nöjda.

Vi var fem till bordet, Erik, Andrea, mamma, pappa och jag. Jag åt en havsabborre som var ljuvlig och dom andra tog pastarätter. Till förrätt tog jag en cheviche på pilgrimsmusslor, ljuvligt gott.

Allt var bra och trevligt och vi kommer gå dit igen.


















Birgitta min syster har skickat en videohälsning, vi höll på att skratta ihjäl oss, ha ha.

En kanondag, presenterna ska jag visa senare.

Kramis från en nybliven 57 åring, Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: