MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Jula!

Kategori: Allmänt

 
 
 
Följde med maken till hans "Mecka" i Bromma, varuhuset Jula. Så mycket maskiner och sandpapper....
Men dom har faktiskt en hushåll och en trädgårdsavdelning som jag gillar. Just nu behöver jag ingen ny hushållsmaskin, tyvärr.
 
På trädgårdsavdelningen hittade jag urfina skottkärror i underbara färger, som gjord för mig. Tyvärr har vi redan en trist militärgrön så jag får avvakta.
 
Vid kassorna finns även massa godis som jag har stort intresse för, en hink med mitt favvogodis, blev tyvärr ingen heller, kroppen sa NEJ.
 
Om man behöver arbetskläder har dom så bra priser och massor av glada kul färger, så prisvärda.
 
Idag tänker man inte direkt på sommar, snön yr utanför och det är -3 grader men känns som -9 grader, hua.
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha en fin dag, kramar Ann
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: