MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Lasagne!

Kategori: Allmänt

Hejsan i vårsolen, sweet lord vad jag njuter. Nu kan man jordbruka och plantera, älskar. Jag älskar att åka till landet den här tiden, under vintern vill jag INTE.

Min balkong har blivit ren och fin, nyputsade rutor mm. Vi äter frukost och middag där, så härligt.

Jag gjorde en busgod lasagne, inget konstigt men bara det lilla extra. Hur gott är inte all pasta men tyvärr inget för bikinikroppen......

Jag gjorde på färska lasagneplattor, stora och bra, se bild.

Jag stekte köttfärs med mycket grönsaker och kryddor, man kan ta vegetarisk färs.

En vit sås gjord på smör, mjöl och mjölk.

Det goda var att jag toppade med två mozzarella ostar, det blev ljuvligt gott.
Jag tog billiga ostar, 10 kr styck.


(null)


(null)



(null)


(null)




(null)

(null)





(null)


Enkelt och gott, bjudmat!

Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: