MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Brostugan!

Kategori: Allmänt

I lördags var vi på en "liten tur" till Ekerö möbler för att handla stolar och bord till min blivande terass (läs balkong).
Utflykten skulle ta 1 timme men den tog flera timmar!!!!!

Det blev broöppning på vägen hem och bron fastnade. Jag och Erik var så fikasugna så vi vände på bilen och åkte
in till Brostugan som ligger vid Nockebybron. Vilket härligt fik och vilka bullar, kakor och smörgåsar kanon.

Jag klämmde i mig en jätte muffins med hallon i som var underbar. Det fanns minigolf och man kan hyr båtar på sommaren ett fint utflyktsmål nära stan.

Vi fick till slut åka färjan till Slagsta för att komma hem, men vad gjorde det. Erik var med mig hela tiden istället för att jobba. Jag är en vinnare!



Varför sura när man kan äta!

Kram Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: