MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Glossy Box!

Kategori: Allmänt

 
 
Jag har börjat prenumerera på Glossy Box. Det är så  otroligt kul att få hem en urfin låda varje månad
med smink och annat till kroppen.
 
Jag betalar 139 kronor och man får hem lådan till dörren (brevbäraren ringer på). Jag lovar att det är
värt varenda öre. Jag har fått testa så mycket som jag aldrig skulle köpt och bra produkter.
 
Jag är absolut ingen smink tjej men det här är kul. Testa ett par månader.
 
Om Ni tycker jag blivit snyggare så är det Glossy Box förtjänst..... he he.
 
Andrea blir lika glad som jag så jag delar med mig. Vi har fått nagellack, lotion, parfymer, tandkräm,
dryck, borstar, parfym, ögonskugga, mascara mm mm.
 
Man kan ge bort det i present, tänk på barnbarn, döttrar, mammor m fl.
 
 
 
 
Om man räknar ihop vad som finns i lådan så går man alltid +.
 
Andrea spar på lådorna för även dom är jättefina och användbara.
 
Ha en bra dag, kram Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: