MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Heldag på stan!

Kategori: Allmänt

 
 
Idag har jag och Andrea varit på stan och ätit lunch, shoppat och Andrea har fixat sina naglar.
 
Vi åt lunch i Mood Gallerian Melker Anderssons snabbmatställe Vidgårda, det var riktigt bra. Jättekul
koncept och många valmöjligheter. Jag tog en sallad med lammkött som jag valde, så otroligt gott.
Andrea åt en hamburgare med tillbehör och även hon njöt.
 
Det bästa är att man använder bara schyssta råvaror från bra gårdar.
Jag rekommenderar verkligen att gå hit.
 
 
 
 
 
 
Kul sätt att servera pommes på.
 
 
 
Glada Andrea, snart väntar nudlarna i Uppsala.
 
 
Kolla, man borrar i naglarna. man använder även akrylater som jag tror vi har även i tandvården. Jag är ju
en hejare på detta, nu byter jag jobb he he.
 
 
Fransk manikyr, så snyggt. Five Five Nails i Moodgallerian, bra priser och bra jobb.
 
Nu ska vi göra Tacos, kramar Ann
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: