MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Julhandel!

Kategori: Allmänt

 
 
Igår var både jag o Erik varit lediga, så det blev julshopping på ICA Maxi och systemet.
Underbart med en stor stark man med sig och som också har lite ideer.
 
Jag var även på Clas Ohlson och såg en så ball lampa som jag bara måste ha...
Undrar var den ska få lysa upp, kanske på landet, en bra julklapp.
Pris: galler 149 kronor och lampan 79 kronor.
 
Jag och Erik testade svagdricka från ICA, den var supergod. Ska köpa fler flaskor, inget sött men ändå julsmak. Det är lite alkohol i som en lättöl.
 
Visst blir det risgryngröt någon dag och på bra ris från Kung Markatta.
Andrea har önskat sig en hel låda med mandariner, klart hon får det.
 
 
 
 
 
 
 
Ha en bra dag, kramar Ann
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Ullis säger:

    Ååh vilken fin lampa! Tack för tipset. Ska nog köpa och spraya gallret i kopparspray :) God jul på er

    Svar: Vilket kul tips, kan bli så fint. En jätte stor julkram till Dig från mig <3
    Ann

    2013-12-19 | 13:24:26

Kommentera inlägget här: