MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Min Syster!

Kategori: Allmänt

 
 
Min älskade lillasyster har så fint hemma, jag provar allt och fotar. Just nu är min favorittvål Molton Brown, dyr som fan men ljuvlig. Såklart har lillasyrran även handlotionen och den var ljuvlig. Inga tvålar man har till små barn men till fina 50+ händer passar dom.
 
Lite underbara chokladstenar från Rosendahl hittade jag också att stoppa i mig, så ursnygga och lika goda.
 
Hennes diskmedelset från Rituals är kanonsnyggt. Tyvärr får plattan inte plats hos mig, har kollat, nej jag snodde inte den.
 
Sist en bild på snyggingen själv, Fru Pinocchio. Ni glömmer väl inte hennes affär i Gustavsberg med allt fint.
 
Ut i fina vädret och rå D-vitamin tillfört. Jag ska städa och mysa hemma när maken jobbar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kramis till Birgitta och Er alla, Ann
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: