MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

56 ÅR!

Kategori: Allmänt



Lite tyst från mig, jag har fyllt år. Ni vet ju att jag älskar att fira min födelsedag. I år blev det i tre dagar ha ha. Jag bjöd mina föräldrar på lunch Asplunds resturang i Solna. Så otroligt god mat o kanon personal. 

På kvällen bjöd jag Andrea på sushi I Sundbyberg. Ett nytt litet ställe som ligger vid järnvägsövergången, bästa hittills och bra priser.

Dag  2 bjöd jag mina jobbarkompisar Lasse o Claudia på paj och kaka, recept kommer.

Igår 22 maj den stora dagen åt jag och Erik god hamburgare och rosé på landet. Det var jag som valde mat. 

Jag fick så fina glas från Day av Ckaudia som vi invigde. Erik hade köpt jättefina träskor till landet. Andrea s present ska jag visa senare.









Bra dagar, älskar alla.

Kramar Ann 56 år!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: