MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Julia Child!

Kategori: Allmänt

Har Ni varit på bio och sett Julie & Julia? Den är så gullig och mysig om man är lite matintresserad. Jag fick

en liten kick av den så nu lagas det Boeuf Bourguinon av Julia Child. Julia skrev "Den goda franska maten" där

detta recept är med. Jag sitter nu och väntar på att grytbitarna skall bli färdiga ca 3 timmar i ugnen!!!

Det är lite meckit med alla turer men jag hoppas det är värd det.

Snart skall jag skala 24 små lökar, varför jobbar Andrea när hon som mest behövs.

Maken är och köper ny telefon eftersom jag tjattrat sönder vår, jag älskar att ringa!!!! Tänk om jag får en

med headset, vad jag blir effektiv då, tjoho.

 



Om den blir bra skall jag skriva var jag fick receptet från, annars......


Ha en fortsatt skön helg, kramar Ann

Kommentarer

  • korre säger:

    mm, det ser ut att bli en hit!

    2009-12-26 | 22:02:00

Kommentera inlägget här: