MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Syndarens mat!!!!

Kategori: Allmänt

Jag är absolut inte någon helylletyp (som min syster tror) utan syndar då och då. Jag älskar chips och det ska vara hårda och goda lantchipsen (låter nyttigt). Jag har alltid någon i min närhet som vill synda med mig.




När det gäller choklad vill jag gärna ha 70% med någon god smak. Det finns en med salt som nästan alltid är
slut, den är ljuvlig.



Som alla vet är jag en känd korvmänniska, Ica Maxi har Sorunda korv som är jätte bra och ingen skräpkorv, ÄKTA VARA. Självklart tryckte jag i mig ett par i solen på landet, mys. Till korven åt vi grillat levainbröd och surkål.




På väg hem från landet tyckte maken att vi måste prova en av GBs nya glassar.
Livet är för kort för att inte prova en Ben & Jerry`s glass, enligt Erik. 
Den var helt ok men lite söt, så nu har vi ätit den.



Vilken mathelg eller godishelg.

Kram Ann

Kommentarer

  • korre säger:

    Fy vad smarrigt! Grillad korv och chips skulle passa mig perfekt idag, gott gott.

    2010-03-21 | 13:46:02

Kommentera inlägget här: