MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Skagenröra!

Kategori: Förrätter

Just nu är det mycket räkor och kött som tillagas här hemma. Skagenröra gillar jag väldigt mycket och
den blev riktigt lyckad. Jag gjorde en stor toast med mycket röra på, min kropp kräver mycket mat!!!!

Till 2 personer:

3 hg oskalade räkor
3 msk dill finhackad och en vippa till garnera med.
3 msk majonäs
3 msk creme fraiche
½ burk röd kaviar, resten att garnera med.

Vitt bröd som smörsteks att lägga röran på. Lite sallad på brödet ser snyggt ut.





Visst ser den god ut.

Det här vädret är ju katastrof, nu krävs det mycket mat o god dryck för att stå ut.



Fick Champagne i julklapp av min underbara chef med tillhörande sugrör. Undrar vad han tänker om mig, ha ha!
Den var såååååååå god och visst är flaskan snyggt KichenAid röd.

Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: