MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Räksmörgås!

Kategori: Allmänt



Vill bara berätta att jag (tandsköterskan) har tandvärk. Hoppas det nu går över efter all fin hjälp.
Jag kommer att bli väldigt förstående när patienterna ringer och har ont. Jag ska bara försöka att inte
tugga på tanden o akta mig för varmt o kallt. Hur skall detta gå.


Min kompis bjöd mig och min mamma på lunch i förra vecka, världens finaste och godaste
räksmörgås. Jag är väldigt förtjust i räkor och speciellt fina smörgåsar.







De glada gästerna, ganska lika, eller hur!

Tack för en fin lunch AM, vi gillar Dig.

Trevlig långhelg och var försiktiga i trafiken.

Kramar Ann

Kommentarer

  • Madde säger:

    Åh! vilken fin bild!

    Hoppas på att se dig i sommar, matmorsann när jag kommer och härjar med andrea i västra skogen :D

    2011-06-01 | 16:05:03
    Bloggadress: http://madeleinee.blogg.se/
  • Ann säger:

    Välkommen kära Du till Västra Skogen, kramar.

    2011-06-03 | 16:11:41

Kommentera inlägget här: