MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Påskgodis!

Kategori: Allmänt



Självklart vill även jag ha påskgodis och då gärna dyrt, gott, och kvalitet.
Allt detta uppfyller Ejes choklad påErik Dahlbergsgatan i Stockholm, varje påsk går jag dit.

Lokalen är pytteliten så det kan vara kö utanför i jul och påsktider. Personalen är underbar
så positiva och glada. I år tog jag med lilla Gullan dit så även hon köpte lite gott.

Jag handlade gelehallon som dom tillverkar själva och inga tillsatser så klart. Det blev olika
chokladstänger, chokladpraliner och marmelad. Hur skall jag kunna hålla mig till åtminstonde till
i morgon.

Idag skall man väl fara till blåkulla, tyvärr är kvasten på landet.







Jag har även handlat massor av påskmat idag på Ica Maxi. Nu är det bara att
vänta in familjen som jobbar så kan vi börja vår påskhelg.

Jättekramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: