MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Sushi!

Kategori: Allmänt




Men vad kallt det är idag över -10 grader, inget för mig. Tur att vi har en så varm o mysig lägenhet.
Idag sov jag till klockan 8.00 det är ovanligt för att var jag, skönt.

Nu sitter jag med frukost, tidning och tv4 nyhetsmorgon, sååååå skönt.

I går var jag ensam så det blev riktig snabbmat, sushi som jag nästan aldrig äter. Jag fick en kupong
i tidningen mitt i Solna, 50 % på sushi i Huvudsta Centrum så jag slog till.

Det var jätte fin nygjord god sushi som jag rekommenderar om man är i närheten. Stället ligger
utanför vid ingången från parkeringen.

Jätte trevlig personal och det fanns annan mat att äta också, japansk.



Mammas lilla hette denna, 9 stycken 80 kronor, ska absolut dit igen.

Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: