MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Uppsala!

Kategori: Allmänt

 
Så var vi i Uppsala och lämnade studenten till skola och nudlar.
 
Jag verkligen förstår att Andrea trivs i Uppsala för det gör jag också. Vi hann göra en tur på stan
och besöka Rådhuset som är som ett NK, massor av märkeskläder och inredning. Det var fantastisk
miljö verkligen fint.
 
Vi var och åt lunch/middag, en asiatisk buffé även den helt ok. Kolla in mina bilder vad jag åt, mums.
Jag tog om tre gånger!
 
Vad sägs om den fina rosa kassen som man får när man handlar på ICA Folkes, ball.
Det var många kassar ute och gick, man blir verkligen glad av färgen.
 
Lite kultur fick vi in, Domkyrkan. Jag har aldrig varit inne iden och det blev en positiv överraskning,
jättefin och med små kul utställningar.
 
 
 
 
 
 
 
Rådhuset med fin shopping, ligger vid busstorget mitt på gågatan.
 
 
 
Stockholms nation verkar lite öde, eller...
 
 
Vi tände ljus till våra kära.
 
 
Vilka söta dopklänningar, fantastiska.
 
Ta bilen eller tåget och gör en myshelg i Uppsala.
 
Kramar Ann
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: