MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Kurs!

Kategori: Allmänt




Igår var jag på på kurs i hygien och smitta, så otroligt bra och givande.

Just i dessa tider när man kan bli smittad av allt från hepatit till hiv i vården. Jag blev så nöjd och glad att Lars, jag och Gullan har gjort rätt, Lars är väldigt duktig och gett oss rätt direktiv.

Vi fick se mycket vidriga bilder från tandläkarmottagningar som inte hade ett rätt.

Natuligtvis hade vi massor av pauser med godis, kaffe och frukt. Lunchen var också god, kyckling.

Vi fick en goodiebag med massa trista "tandisprylar" jag vill ha lite glamour. 








Putspasta, tandpetare, handsprit och handlotion.

Nu ska jag till Ikea igen, såååååå kul. Hoppas bara vädret blir lite bättre, det snöar. Det är inte minusgrader så vägarna är bara.

Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: