MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Rödbetor!

Kategori: Vegetariskt



Men nu har jag fått ett nytt tips som jag vill dela med mig. Det här var både snyggt och gott.

Köp färska rödbetor med blast, koka även stjälkarna, så fint.
Bladen kan bli sallad. Snacka om att använda allt. 

Fördela fetaost på, olja och vinäger.

Jag tror att även barn kommer äta stjälkar, lite roligare.

Vi var på 40 års mottagning i helgen hos min kompis Jenny som fyller år idag! Grattis 💐💐💐

Jenny hade gjort så fina efterrätter i fina små glas., för små för mig he he. Det var så gott att jag fick en stor burk med mig hem, tack.

Ni ser att det är tre lager, rabarberkompott, vaniljsås och marängsmeten som man bränner med en brännare.






Min färdkost, ha ha.

Skönt med en regnig natt, kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: